środa, 12 lipca 2017

Chrzest Święty


Reportaż ze Chrztu Świętego. 

Miałam okazję fotografować dwóch chłopców podczas jednej uroczystości. Pierwszy raz wykonywałam dwa reportaże w jednym. To było wyzwanie :).


Te zdjęcia już dawno powinny się tu pojawić, ale mam problemy z bieżącym dodawaniem wpisów. Muszę nad tym popracować ;). 
W najbliższym czasie szykują się kolejne nowości, więc postaram się od razu je dodać na bloga i stronę. Miałam chwilową przerwę w zdjęciach z powodu awarii. Niestety karta pamięci przestała współpracować w najmniej odpowiednim momencie. Zgrywajcie swoje zdjęcia na bieżąco i używajcie kilku mniejszych kart zamiast jednej większej! Takie banalne a jednak ja nauczyłam się dopiero na własnych błędach.

Zapraszam na zdjęcia! | kontakt |


















1 komentarz: