niedziela, 3 listopada 2013

Mirror mirror.












Mod. Aneta O.

Zapraszam na zdjęcia;)

13 komentarzy:

  1. ile płaci się za sesje?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakiś motyw z Królewny Śnieżki ? Obróbka niesamowita, ale modelka strasznie wymalowana i sztywna, proponuję coś delikatnego.Motywy bajek super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak z królewny śnieżki;). Dziękuję. A make-up to też trochę wina obróbki bo go wzmacniałam. Ja jestem zadowolona z pozowania modelki ;)

      Usuń
  3. mało dała od siebie :) ,ale to może jej pierwszy raz ,więc się wyrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ,chyba bała się pobrudzić .

      Usuń
    2. Spacja kropka ;/

      Usuń
  4. Marnuje jedzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi się że modelka mogła bardziej się przyłożyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza sesja, musialam to ogarnąć ;)

      Usuń
    2. Aneta nie słuchaj ich. Było dobrze! ;)

      Usuń
    3. Ciesze sie i do uslug :*

      Usuń
  6. Śliczna Aneta, to tylko puste słowa anonimów :)

    OdpowiedzUsuń