środa, 29 marca 2017

Eliza P.


Mod. Eliza P.

Oto zapowiedziany plener!
Elizy już dawno nie było przed moim obiektywem. Link do naszej ostatniej sesji -> klik.

Tym razem zdecydowała się na zdjęcia w stylu hippie/boho i wybrała cudowne miejsce. Użyłyśmy też race dymne. Zamówiłam je na allegro za jakiś grosze, a spisały się naprawdę fajnie.Uwielbiam takie efekty.  Sama chętnie bym zrobiła sobie z nimi zdjęcia ;).
Pogoda była dla nas łaskawa. Ciepełko i piękny zachód słońca zdecydowanie nam dopisały. 
Jestem zadowolona z efektów i chętnie zrobiłabym więcej takiego typu zdjęć. Więc jeśli masz konkretny pomysł i stylizacje to zapraszam do kontaktu. Możliwa sesja na zasadzie tfp. 
Co sądzicie o tej sesji? 

















7 komentarzy:

  1. Przepiękna sesja! Mi zawsze było ciężko robić zdjęcia z takim światłem. Boję się słońca, a Ty je pięknie poskramiasz. Modelka również świetnie się spisała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja, podoba mi się stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;* super klimat ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka, piękne zdjęcia! Uwielbiam styl boho a uroda modelki idelanie się w niego wpisuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny klimat ;) stylizacja pasuje do miejsca;) troszkę razi mnie to mocne słońce . ale tak to jest super ;)

    OdpowiedzUsuń