piątek, 17 marca 2017

Recenzja fotoksiążki


Dziś recenzja fotoksiążki od Saal-Digital.
Ostatnio miałam okazje przetestować fotoobraz, teraz przyszedł czas na fotoksiążkę.

Samo tworzenie projektu jest łatwe i przyjemne.
Aplikacja jest intuicyjna, co bardzo pomaga w pracy nad książką. 
Wybrałam rozmiar A4, 28 stron.
Okładka prezentuje się całkiem fajnie- wybrałam błyszczącą. Strony w środku są matowe. 








Niestety nie miałam wszystkich zdjęć na dysku i musiałam je pobierać z bloga. Zastanawiałam się nad ich jakością, ale wszystko wygląda naprawdę dobrze. Uważam, że fajniej prezentują się zdjęcia, które zajmują całą stronę, ale chciałam ich umieścić jak najwięcej dlatego stworzyłam dwa szablony które używałam na przemian. 




Strony są grube i zdają się być wytrzymałe. 
Cała książka jest wykonana starannie i solidnie- szybko jej nie zniszczymy.



Podsumowując.
Uważam, że książka jest godna polecenia- dobrze wykonana, zdjęcia bardzo dobrze się prezentują.
Ja wykorzystałam ją jako mini-portfolio, myślę że będzie super pamiątką na długie lata.
Dobry pomysł na prezent- na pewno się spodoba.

Więc zapraszam na stronę Saal-Digital i zapoznanie się z ich ofertą :)


1 komentarz: