czwartek, 22 września 2016

Diana & Kuba



Dziś pierwsza część reportażu ślubnego, który miałam okazje wykonać po raz pierwszy pod koniec sierpnia.



Stresu było co nie miara, ale ważne że mam to już za sobą i zyskałam cenne doświadczenie:).
Wybrała mnie przesympatyczna i wyrozumiała para młoda, co bardzo mi pomogło.
Cała ceremonia odbyła dość późno, bo po godzinie 18 więc jak msza się skończyła było szarawo. Światło w kościele również nie rozpieszczało. Podbiłam ISO co niestety widać po zdjęciach.
Wkrótce dodam jeszcze dwie części: wesele i plener.
Zapraszam do oglądania :)


P.S.Zmieniłam wygląd bloga. Uważam, że teraz wygląda dużo lepiej i jest bardziej czytelny. :)






























3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :D bije z nich tyre radości i miłosci :3
    Pozdrawiam

    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja... rozwijasz się - brawo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta część fotorelacji bardziej mi się podoba. Jest tutaj dużo pięknych kadrów! :) No i plus za wyszczególnienie detali. :) Takie zdjęcia dodają magii.

    OdpowiedzUsuń