wtorek, 28 lutego 2017

Recenzja fotoobrazu od Saal-Digital





Dziś coś kompletnie innego.
Zapraszam na recenzję fotoobrazów od Saal-Digital.
Ale od początku.




Na reklamę natrafiłam na instagramie. Napisałam zgłoszenie i udało się- mogłam stworzyć swój fotoobraz.

Do wyboru jest wiele materiałów na których może pojawić się wybrana przez nas grafika. Są one zróżnicowane cenowo. Ja wybrałam płytę PVC- jedną z tańszych opcji, dzięki czemu mogłam  sobie pozwolić na dwa obrazy o rozmiarach 40x60. Zdecydowałam, że jeden zostanie ze mną, a drugi podaruje w prezencie mojej chrześnicy jako super pamiątkę na długie lata.





Obrazy przyszły bardzo dobrze zabezpieczone. O uszkodzenia podczas przesyłki nie trzeba się martwić. Po otwarciu kartonu i pozbyciu się folii ochronnej moim oczom ukazał się przepiękny fotoobraz. Efekt przerósł moje oczekiwania. Po pierwsze jakość zdjęcia - bardzo się o nią martwiłam bo nigdy nie wywoływałam moich zdjęć na takich formatach. Ale nie miałam się czego obawiać. Obraz jest bardzo dobrej jakości. Oba są czarno-białe, ponieważ uważam że takie kolory wpasują się w każde wnętrze.




Fotografia nadrukowana jest na cienkiej 5mm płycie i miałam wrażenie, że przy mocniejszym nacisku może się złamać( nie próbowałam jednak ;)). Wybrałam opcje bez mocowania, ponieważ obraz jest leciutki i uznałam, że przykleje go do ściany za pomocą taśm do tego przeznaczonych - wystarczyły dwa niewielkie paski.






Dokładność w oddaniu detali jest niesamowita.
Powierzchnia jest matowa i będzie bardzo łatwa w utrzymaniu czystości.
Czas oczekiwania: zamówienie złożyłam w środę wieczorem, a w poniedziałek ok. południa paczka była u mnie.


Podsumowując:

Już myślę nad zakupem kolejnych fotoobrazów do kompletu.

To chyba najlepszy dowód na to, że jestem bardzo zadowolona z tego produktu od Saal-Digital.
Uważam, że taki fotoobraz będzie doskonałym prezentem dla kogoś jak również dla samego siebie.
Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie, a cena rozsądna.
Polecam wszystkim! :)

3 komentarze:

  1. Widzę, że ta firma podbija serca w naszego fotoświata. :) Piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazy są przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotografie! W takim wydaniu świetnie się nadają na prezent - sama bym sięz takiego ucieszyła! :D

    OdpowiedzUsuń